Alla inlägg den 25 september 2008

Av Stefan Manning - 25 september 2008 20:58

Idag har vi vandrat runt i 08-land. Allt från att kolla Runner Stores superrea, som inte var så märkvärdig, till ett restaurangbesök på Söder. Som vanligt är det ganska underhållande att kolla in stressade Stockholmare, som far runt som skållade troll i tunnelbanorna.

Nu förbereder vi oss för nummerlappsutdelning imorgon. Skall bli intressant att se denna, eller om Addidas har lyckats döda denna show genom sin köpta ensamrätt.

Av Stefan Manning - 25 september 2008 12:25

Nu sitter jag på tåget till Stockholm tillsammans med Carina, Eva och Nisse. Vi kommer att ta en långhelg i Stockholm i samband med Lidingöloppet. Gårdags kvällen ägnades åt packning. Vi har inget speciellt palnerat, så vi kommer väl att semestra ad-hoc. Men det skall bli himla skönt med en långledighet, totalt jobbefriad och i löpningens tecken. Dessutom skall det bli extra roligt att träffa vänner, som man inte sett på ett tag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards