Alla inlägg den 26 september 2008

Av Stefan Manning - 26 september 2008 21:16

Så där ja! Nu har jag gjort alla förberedelser som skall göras. Bara att se väderprognosen på TV innan jag hoppar till kojs. Imorgon blir det en heldag ute på Lidingö. Väderprognosen på Aftonbladet har hittills varit gynnsam. Nummerlappsmässan blir bara sämre och sämre. Jag kan inte förstå hur en arrangör kan sälja ensamrätt att få sälja sina varor på mässan. Man får inte bli så girig. Hela mässan urholkas eftersom andra utställare inte kommer dit när dom inte får sälja något. Att kolla av montrar för diverse arrangörere kan man ha och mista. Det är ju tur att det inte är obligatoriskt för alla tävlande att ha på sig Adidaskläder under loppet....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards