Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Stefan Manning - 1 januari 2009 22:46

Det är tyvärr och trots allt med ett visst mått av oro som jag möter 2009. Jag har ett varsel på mig och jag vet inte i skrivande stund och jag kommer att bli fockad eller inte. Det lär tydligen dröja en månad till. Detta ger lite smolk i entusiasmbägaren och lägger lite sordin på mina framtidsdrömmar.

Men detta hindrar inte att jag umgåns med LEK-kamraterna. Jag öppnade det nya året med att sitta i soffan och njuta av nyårskonserten tillsammans med Carina. Väldigt avkopplande att lyssna på denna välljudande musik. 

Efteråt var det dags att åka iväg till LEK-kamraterna. Idag stod löpning i natursköna Lärjedalen på schemat. Vi sprang iväg en bit utmed Lärjeån. Jag och Nisse vände sist, men eftersom mörkret började falla, valde vi att springa ut ur natureservatet och ta gång- och cykelbanan tillbaka, som var upplyst. Det hade inte funkat att springa hela vägen tillbaka utmed Lärjeån, eftersom det hade blivit ramsvart och det fanns isfläckar. Så vi safade. Totalt öppnade jag löparåret med 10,08 km. Det känns bra.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards