Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Stefan Manning - 2 januari 2009 13:07

Idag är det en stor dag för min yngste son. Den lilla plutten fyller 18 år idag och blir myndig. Detta medför ju stor frihet, men även mycket mer ansvar. Jag och Carina var uppe i morse och sjöng (eller vad man nu skall kalla det) samt överräckte en present. Sedan satte vi oss ner i köket och åt pannkakor!!

Jo, Ni såg rätt. Vi åt pannkakor. Detta var nämligen ett klart och uttalat önskemål från jubilaren själv. Han sa att han alltid hade vilja ha pannkakor på morgonen, men det hade aldrig blivit av. Nu så infriades denna önskan.

Pappa stod sent i går kväll och gräddade pannkakor för brinnande livet, jag hade ingen som helst lust att ställa mig på morgonkula och göra detta.

Men det hela blev mycket uppskattat och det var det viktigaste. Niklas åt som om det gällde livet. Han är en pannkakoman, inget snack om det.

Eftersom det är vanlig vardag och jag var ledig etc. Så tågade vi till banken när dom öppnade och fixade fram en inloggningsdosa till Internetbanken (annars kommer han inte åt sina stålar). Därefter handlade vi och beställde tårta till söndagen, då han skall firas lite mer storslaget.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards