Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Stefan Manning - 1 februari 2009 20:01

Idag har jag äntligen tränat. Jag vaknade upp med huvudvärk även idag. Inte lika intensiv som igår och fick mig att ställa in passet. Men nu fick det vara nog. Jag åkte bort till Lerums sportcentrum för att köra mitt kära alpspiningspass. Det var helt enkelt bara att ta det lugnare. Det gjorde jag. Tyckte jag själv, men inte min omgivning, så där går åsikterna isär. Men sanningens sägandes, så var en stor del av min huvudvärk borta efteråt.

Eftermiddagen ägnades åt att Niklas kom och hämtade sina sista grejer och tömde sitt rum. Nu får jag ändra mitt CV och på min hemsida. Där står det att jag har fyra barn varav den minsta bor hemma. Så är det inte längre. Nu är alla utlugna, som det så vackert heter. Life goes on...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards