Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Stefan Manning - 2 februari 2009 20:53

Idag började en ny arbetsvecka. Naturligtvis grinade solen hånfullt åt oss knegare som fick sitta vid sina jobb och slava istället för att kunna avnjuta den fina dagen. Jag och en arbetskamrat tog en rejäl lunchpromenad för att njuta av vädret. Man vet ju inte när man kan få se ett sådant väderfenomen igen. Jag har även idag lärt min teamleader tå nya ord. Tatuologi och onomatopoetiska ord. Så nu har han förärats med liet annorlunda kunskap.

När jag kom hem bytte jag om till löparkläder. Monterade en pannlampa på skallen och gav mig ut på banvallen. Nu kändes det ruktigt bra att springa. Inag problem med låret. Jätteskönt. Det blev en löptur på banvallen utmed Mjörn. En afton vid Mjörn. Faktum är att jag sprang förbi huset där denna berömda vals komponerades av Karl Severin 1952.

Så trots att et är måndag så slutade dagen allt för bra. Pannlampelöpning - 11,2 km. Life is wonderful....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards