Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Stefan Manning - 3 februari 2009 21:18

Det börjar bli ljusare på eftermiddagarna. Det var ju inte länge sedan man åkte hem från jobbet i total mörker. Sådana iakttagelser ger alltid lite inspiration. Nu är man inne i februari. Snart mars och april och därmed vår.

Men fortfarande är det mörkt ganska snart.

Jag inser att den mest misslyckade affärssatsningen man kan komma på är att sälja artiklar med reflexmaterial i Gråbo. Ett under att ingen blivit ihjälkörd. Igår när jag spran med pannlampa på banvallen höll jag fanimej på att springa in i ett par med en hund. Helt ramsvart ute, dom hade svarta kläder. Allt för att underlätta synlighet för sin omgivning.

Dagens träning förlades till Lerums Sportcentrum i Stenkullen. Jag och Carina körde spinning, med Jonna. Efter passet började det gaffalas om Vasalopp och annat brôte. Då är det dags att dra sig undan.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards