Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Stefan Manning - 6 februari 2009 19:53

Nu har jag legat nerbäddad mer eller mindre konstant och och dragit täcket över skall i ett dygn. Feber och en sjudjävla huvudvärk har jag haft. Jag har inte ens kunnat kolla på TV. Carina nödprovianterade åt mig idag. Bland annat var hon inne på apoteket och köpte Eaze-tabletter. Dom skall vara bra för lättare migrän. Och se på fan! Dom funkade faktiskt! Bu har jag varit upp några timmar. Fått i mig en macka och kollat lite på TV. Nu går det i alla fall åt rätt håll. Misstänker att det blir lugna puckar imorgon. Men det har verkligen varit en pärs. Just nu känner jag mig totalt utmattad. Sådan här sessioner tar styggt på kroppen.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards