Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Stefan Manning - 15 februari 2009 21:44

Idag har jag smugit igång med träningen, ganska försiktigt. Jag öppnade med alpspinning 1 tim 45 min. Ja, det låter mycket, men jag tog det faktiskt djävligt lugnt och lät mig inte ryckas med. Lite senare på eftermiddagen blev det lätt löpning med LEK-gänget.

Vid den obligatoriska middag. Så blev det prisutdelning. Inom LEK har vi haft en liten intern pristävling. Den som vid årets slut har gjort mest träning, räknat i antal minuter, skulle vinna ett pris. Och det var jag som tog hem detta. Priset blev en stor pokal och en flaska öl från dom andra. Livet ärunderbart ibland.

Fast det är en hake. Jag kan inte ta ölen förrän tidigast till helgen, då jag är färdig med min penecillinkur. *suck*

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards