Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Stefan Manning - 16 februari 2009 20:52

Jag vet inte hur många gånger jag öppnat kylskåpsdörren idag och kollat in mina mina ölpriser. Men på lördag är 10-dagarskuren över. Och då!

För att få kvällen att gå, har jag fixat matlådor. Nästa omgångs ensidiga kost blir: korv Stroganoff. Men jag vill ha ÖL!!! Nu har jag rejäl abstinens.

Av Stefan Manning - 16 februari 2009 20:48

Läste idag om studenten som klottrat ner en hel tunnelbanevagn och slagit sönder ett fönster i vagnen. Och så kallar den djävla sketungen detta för konst! Det var ett examensjobb!! Jag fattar inte vad som rör sig i skallen på dessa kulturufon. Skall man få göra vad som helst och sedan kalla det för konst. Helt uppenbart att hans föräldrar totalt har misslyckats att uppfostra den ungen. Hoppas han åker på det skadeståndet. Med ränta.

Det som verkligen retar upp mig var när jag såg SVT:s morgonsändning och så sitter det ett gäng idioter (konstkritiker och annat krafs) och försvarar den där AFA-apan! Vart går det här samhället?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards