Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Stefan Manning - 22 februari 2009 14:32

*glörg* *glörg* *glörg*...  mmmmmmm.....    oops!  *burp* Nu är det fyra kvar. De é gôtt att leva...

Den som väntar på något gott. Väntar alltid för länge...  :-)

Av Stefan Manning - 22 februari 2009 13:15

Steg upp tidigt i morse (blääh!!) och slukade min sista antibiotikatablett. Nu är kuren färdig. Två koppar kaffe och sedan bort till Lerums Sportcentrum för att avverka den sista alpspinningen innan vasaloppsspinningen. Jag körde lite längre än utsatt tid, eftersom jag tjuvstartade. Det kändes lite segt och det märktes att jag har varit borta från träning. Sista 7-8 minutrarna, stumnade jag ganska rejält några minuter innan det släppte. Dom sista 2-3 minutrarna kunde jag ösa på igen. Hmmmm.... tänker man då.

När jag kom hem och hade tömt pulsklockan i datorn och kunde konstatera att mitt högsta pulsvärde var 219. Inte konstigt att man segade till några minuter. Men det har tydligen rört sig om en spik eftersom jag inte hittade denna topp på pulskurvan och då är det ju lugnt. Men segheten från gårdagens löpning satt ju i.

Nu skall jag fixa lite käk och sedan: ÖÖÖÖÖÖL!! Idag är dagen då jag åter blir en människa. Hmmm....  undrar vilken man skall börja med?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards