Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Stefan Manning - 8 mars 2009 17:17

Är man en total träningsnärd när inte ens snålblåst och snöblandat regn hindrar en från att ge sig ut på ett träningspass. Svarar Ni ja på den frågan, så klandrar jag Er inte. Men så var fallet i alla fall idag.

Jag och Carina drog på oss träningskläderna och drog ut. Första delen av passet körde jag med bakåtintervaller. Sedan lunkade vi tillsammans fram till ca 5,5 km. Där splittade vi och jag tog en extrasväng. Jag ville gärna ha ihop i alla fall en tiokilometare idag. Så det blev en vända genom Hörnmosseskogen och sedan bort på banvallen och tillbaka hem igen. Totalt 11,4 km. Så redan nu idag har jag passerat hälften av månadsmålet som är 100 km. Och det vore ju fan om man inte knöt ihop den säcken. Jag har Skövde 6 timmars kvar och det racet borde ju svälja lite kilometrar.

Känns ju bra att vara igång igen. Det har varit en bra helg. Om man får må som man gjort denna helg, varje dag, så skulle det vara gött att leva.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards