Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Stefan Manning - 16 mars 2009 23:00

Idag började åter en arbetsvecka. Det var betydligt lättare att gå till jobbet efter en sådan underbar helg. Som tur var, så var det hyfsat lugnt idag också. Jag passade på att köpa ny antennkabel på lunchrasten (annars hade det nog aldrig blivit av).

På kvällen drog jag och Carina iväg till lite spinning. Det var ganska skönt att lea upp benen efter Skövde. Efter spinningen fortsatte Carina med lite core och jag gav mig lös på diverse maskiner i gymmet. Det blev mest träning av överkropp. Det hela avslutades med 10 minuter i rodmaskinen.

Nu sitter jag och funderar på tävlingar och på arrangemang man skulle kunna göra. Men jag saknar fortfarande den sista pusselbiten. Kommer jag att bli uppsagd eller inte? Det går bara inte att planera så länge man inte har besked. Men drömma går alldeles utmärkt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards