Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Stefan Manning - 17 mars 2009 21:31

Det har varit dämpat ett tag på jobbet. Fast idag fick vi ett mail som sa att de som skall sägas upp kommer att få besked den 24-25 mars. Det är konstigt vi har alla velat ha ett datum. Nu får vi ett datum och helt plötsligt så infinner sig en mycket dyster atmosfär. Nu vet vi. Nu räknar vi ned. Vem skall få gå? Vem skall få stanna? Motivationen sjunker allmänt ned i botten och vi har en ganska tryckt stämning nu. Jag tycker himla synd om min chef - Daniel - som får uppgiften att vara budbäraren. Han måste nog må lika dåligt som alla vi andrar som väntar.

Det kommer inte att bli någon rolig helg som kommer. Jag och Carina känner oss trötta och slitna i vardagen. I kväll stannade vi upp och satte oss att avnjuta lite varmrökt lax till levande ljus. Ingen TV, ingen dator ingenting. Det var en stund av stillhet som var himla skön. Pratade om allt utom jobb och måsten.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards