Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Stefan Manning - 19 mars 2009 21:14

Minsann! Idag är jag grsänkling för en kväll. Carina är hemjuden till en arbetskamrat på lite lätt galej. Himla bra tycker jag. Hon behöver komma ut och få koppla av. Själv har en idé poppat upp i min skalle, som gör att jag sitter här och planerar.

Det verkar som om vädret på lördag, milt uttryckt kommer att bli bra. Då skulle jag vilja göra en lånpanna med stort L. Jag funderar på att springa runt Mjörn. Det skulle bli en fin terapi medan man väntar på att helgen skall gå och få ett besked nästa vecka, positivt eller negativt. men just nu är väntan svår.

Jag sitter just nu och kollar upp rutten och planlägger i allmänhet. Uppmätt på kartan beräknas distansen vara ca 56 km. Väderprognosen pekar på strålande solsken, +9 grader och ca 2 m/s i vind. Ganska bra förutsättningar alltså och man kan ta dagen på sig utan stress. Än har jag inte bestämt mig. Men visst är jag sugen och jag sitter här och planerar, så risken är ju stor.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards