Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Stefan Manning - 25 mars 2009 19:33

Kom att tänka på att det inte bara är till och från jobbet träning jag skall planera. Hade även tänkt att tillbringa påskhelgen med att hitta lite nya löprundor. Jag har sett på hitta.se att det finns lite stigar som förbinder Gråbo och Floda. Så därför tänkte jag att köpa en fältkarta för ändamålet och ge mig ut.

Jag börjar också att fundera på en höstmara någonstans lite mer avlägset beläget än Slottskogsvallen, eller kanske en ultra.

Av Stefan Manning - 25 mars 2009 19:23

Jag har inte hunnit landa gårdagens omtumlande händelser. Men det var avgjort roligare att gå till jobbet idag.

Jag hade tänkt att träna idag, men jag var så trött när jag kom hem att jag bara föll ihop i en hög på soffan och somnade. Jag var sanslöst trött. Istället så kommer jag att köra en liten lunchlöpning imorgon iställey. Kanske springer jag bort till Örnnästet och tillbaka. Vi får se. Men det var lite skit att jag inte kom ut i det fina vädret. Jag har även lyssnat färdigt på boken Marathonmarschen av Stephen King. Den var sådär. Nu har jag börjat med den fjärde boken av Conn Iggulden - Krigets Gudar som handlar om Julius Ceasar, fast i en lite mer skönlitterär tappning där lite lättfakta är inbakad. Dom tre föregående har varait helt OK. Det gäller att ha lite tidsfördriv i bilköerna.

Nu skall jag även börja fundera igenom träning på jobbet (luncraster) samt att ta sig till och från jobbet, både till cykel och till fots. Jag skall packa ihop en liten väska med ombyte som jag kan ha stående på jobbet och fixa lite andra praktiska detaljer.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards