Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Stefan Manning - 31 mars 2009 21:49

Jag kan bara konstatera att jag har verkligen fattat tycke för ultralöpning. Nu går jag här och väntar som en unge går och väntar på att det skall bli julafton. Vad väntar jag på då? Norsken? Bättre tider. Näe! Jag väntar på att det skall bli lördag och Tibros 6 timmars - Snickarloppet. Jag går och väntar på Mellsta ultra - 12 timmars - i Borlänge. Jag sitter och dagdrömmer på jobbet om vilka ultror man skall ge sig på. Nu har jag blivit en ultranörd. *suck*

Passar på att skriva detta inlägg idag. Hade jag gjort det imorgon, skulle ingen trott mig.

Av Stefan Manning - 31 mars 2009 21:24

Direkt efter jobbet åkte jag till verkstaden och löste ut min bil. Dom hade bytt bromsok på höger fram och lite annat smått och gott. För ett antal år sedan hade jag gjort detta själv. Men jag är så evigt trött att ligga och skruva i bilar och på den tiden det begav sig, tyckte jag inte det var roligt heller, men det var nödvändigt (och billigt). Nu är den tiden förbi. Idag gör jag så lite som möjligt på en bil. Bensin, olja och spolarvätska. Där går gränsen. Inte ens däcken byter jag själv.

Idag tog jag mitt första träningspass efter lördagens 12 timmar-event. Jag skulle köra Jonnas spinningklass. Men hon hade blivit sjuk och Marie hade hoppat in istället. Och bättre inhoppare än så kan man inte få, det blev ett bra och fartfyllt pass (som vanligt när det gäller den damen)

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards