Alla inlägg den 11 april 2009

Av Stefan Manning - 11 april 2009 20:06

Det har varit en bra och skön dag på alla sätt. Efter en skön dusch och lite god matlagning kunde jag slappa resten av dagen. Jag tycker att jag har förtjhänat det. I detta totala lugn fick jag för mig att deklarera, så nu är även den ur världen.

Nu sitter jag och funderar på en hel del. Min hemsida och att köra ett ultraarrangemang. En plan börjar ta form i min skalle. Det finns så mycket att fundera över nu. Jag skulle nog behöva en hel dag bara för att sortera alla idéer. Men man kan ju inte sitta en hel dag och tänka. Eller?

Av Stefan Manning - 11 april 2009 19:54

Minsann! Är det inte lika fint väder idag också. Det är ju bara att tacka och ta emot. Idag snörde på mig trailskorna, för jag tänkte utforska ett stigsystem i Hjällsnässkogen, där jag inte hade varit förut.

Men jäklar det var ingen transportbanan. Det var mycket höjdskillnader och gick verkligen upp och ner. Det var stundtals svårframkomligt och jag var tvungen att ge mig rätt ut i skogen för att komma ifrån vattensjuka sänkor som stigen gick igenom. Idag var det verkligen terränglöpning. Tyvärr var inte min fältkarta tillräckligt noggran och alla stigar var inte markerade. Med andra ord så kom jag lite fel och fullbordade en stor slinga ute i skogen. Jag måste nog fixa en oreinteringskarta. det var en jädrans massa stigar som inte var markerade. Hur som helst så kom jag ut ur västgöta-djungeln 1 tim och 30 minuter senare. Totalt blev dagens träningspass 9,62 km. Det var grymt jobbiga kilometrar. Dessutom var jag tvungen att stanna upp för att läsa kartan flera gånger.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards