Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Stefan Manning - 9 maj 2009 19:55

Det är ju tur att den gamla madammen håller koll på mig. Imorgon skall jag alltså cykla 10,8 mil och inte 10,8 km, även om jag nu i skrivande stund känner för det sistnämnda. Jag har i alla fall varit ute och klappat cykeln, matat däcken med lite luft. Det får duga.

Annars har det mest varit pyssel här hemma. Spackla, slipa, skruva ner eldosor, packa väska osv. Det skall tapetseras. Igår var vi och shoppade tapeter och färg. Jo men, så kan det vara. Jag har även skruvat i Mikaels gamla dator och se om jag kunde få liv i hårddisken, men det är bara att konstatera att den är bortom all räddning. 

Jag har även haft jobbdatorn med mig hem. Fyyy!! men det var inte så farligt, jag håller på att köra några e-learning kurser som bara kan nås via vårt intranät. Det är avancerad outlook, avnancerad excel och programmering med SQL-server. Tyvärr inget jag hinner göra på jobbet utan det blir till att bär hem jobb-PC:n ett tag framöver.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards