Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Stefan Manning - 16 maj 2009 07:52

Dagen G för Göteborgsvarv. Har dragit i mig två koppar kaffe. Skall snart åka in och parkera, hämta nummerlapp och allt det där. Nervös? Nope. Jag har sprungit såpass mycket att jag ser inte detta som en utmaning. Det är ju på denna distans en ordinär långpanna ligger. Som för mig är det inga märkvärdigheter. Därmed sagt att det inte kan gå fel. Tidsmål. Nix! Jag har vuxit ifrån den biten. Tiderna kommer när dom kommer. Jag är mer ute efter att springa och uppleva festivalstämningen. Men jag kan tänka mig att detta är ett eldorado för tidsnördarna. Den enda betänkligheten jag har är att mycket av festivalstämningen kan försvinna med så många deltagare. Trängseln och därmed irritationen ökar. Jag har märkt det, dom senaste två varven. Den glada goa stämningen som funnits förut börjar försvinna. Hoppas verkligen att jag har fel.

Men det skall ju bli himla kul ändå att få komma ner, träffa folk och springa.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards