Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Stefan Manning - 18 maj 2009 21:15

En konstig dag. Jag var inne tidigt på jobbet (så jag kunde åka hem tidigt). Sedan har jag suttit och rivit mig i skallen över en massa konstiga filer jag hade att hantera. Lunchade ute med brorsan och snackade lite skit. Senare på eftermiddagen innan jag skulle ge mig av hemåt så fick jag en ganska hyfsad huvudvärk. När jag kom hem så tog jag en ipren och lade mig på sängen. Precis när jag hade parkerat mig så började telefonerna ringa.

Vår nya fasta telefon ringde. Och visst fan är dom snabba. Första riktiga vardagen vi har vår nya telefon, så ringer ta mig fan en sådan där telefonnase och skall kränga pensionsförsäkringar. Man hinner ju inte ens plugga in telefonskrället förrän dom ringer. Så nu är den svängen igång. Lika bra att spärra telefonen hos Nix.

Nu på kvällen har jag och Carina städat undan lite. Det blev liksom lite klent av den varan i helgen. Nu skall jag gå igenom lite mail och kolla in posten. Vi fick våra startbevis till Vätternrundan idag, samt röstkort till EU-valet. Annars en lugn och skön kväll utan TV. Det är ganska gôtt ibland när den är avstängd. När detta inlägg är färdigtskrivet, tänkte jag sitta och dregla över den nya ironmantävlingen i Köpenhamn nästa år. Grymt sugen, men det är grymt dyrt. Jag skall även titta igenom lite tävlingsinbjudningar jag tog med mig från Göteborgsvarvets sportmässa. Trots att man knappt deltar i någon avtävlingarna är det alltid lika roligt att titta på utbudet och dagdrömma sig bort lite.

Nu är det bara två dagar av arbetsveckan. Lagom längd på en arbetsvecka måste jag säga  :-)

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards