Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Stefan Manning - 26 maj 2009 19:14

Idag skall jag inte sticka under stolen med att jag blev less på jobbet. När man inte lyssnar på vad erfaren personal har att säga utan gör precis tvärtemot. När man skall spara pengar, så gör man man på det kostsamma sättet. Varför är prestigen så djävla välutvecklad i det här landet för. Det är tredje gången på en dryg månad som jag och mina arbetskamrater blir överkörda.

Jag vart så förbannad att jag gick hem tidigare idag. Jag var helt enkelt tvungen att coola ner mig. Man skall ju inte spy galla på jobbet i sina bloggar eller på facebook eller var det nu kan vara. Men idag gör jag det och det med all rätt. Nu skall jag koppla av framför TV.n med en bärs. Imorgon tar vi nya tag och går vidare. Just det ja. Jag skall ju springa blodomloppet i Slottskogen.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards