Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Stefan Manning - 1 juni 2009 16:54

Idag fick vi besked om en lägenhet vi har visat intresse för. Och vi fick den! Äntligen skall vi komma bort från denna håla som kallas Gråbo. Äntligen skall vi starta ett helt nytt kapitel i våra liv. Vo får tillträde den 1 juli, så det är snabba ryck. Vår nya hemvist kommer att bli i Partille, en riktigt fräsch fyra längst upp i ett höghus.

Djävlar i gatan vad jag har längtat efter detta. Stockholm Marathon? Brutit? Baah! Dagens I-landsproblem. Vad fan gör det när vi kan komma bort från Gråbo  :-) Det enda jag kommer att sakna är banvallen utmed Mjörn. Men det är det enda. Woooow. Det var länge sedan jag hade sådana här riktiga lyckokänslor. Jag svävar på små moln. 

Det svåraste var att fokusera på jobbet. För denna vecka behövs det verkligen. Vi står inför en av våra viktigaste installationer någonsin och det är inte lätt för tankarna glider iväg på annat. Jag har fått skärpa mig flera gånger idag. Jag är ju ändå ett proffs.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards