Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Stefan Manning - 14 juni 2009 20:59

Idag är vi helt klara med tapetsering och målning. Det känns himla skönt. Detta var två tunga måsten som måste fixas innan försäljningen. Nu skall vi börja plocka undan och packa ner gradvis. Och vi skall även starta upp projekt home styling. Vad folk är dumma egentligen.  Varför skall det behövas home styling över huvudtaget? Fattar inte folk att de köper en bostad och att möblerna som står där inte fäljer med köpet. Är man så inskränkt att man inte kan kolla över en lägenhet eller dylikt och se om planeringen, rummen, ja hela boendet har den utformning som passar en eventuell köpare. Jo, jag vet. Visst skall man ha snyggt och städat när man lägger ut bostaden för visning. Men home styling är verkligen att gå till överdrift. Dom människorna som köper en bostad efter hur den är stylad är de facto ganska blåsta. Lika blåst som den som köper en bil för att den är röd istället för att titta på dess egenskaper. Jag är tvungen att köra home styling för att få den såld och därmed talar om att folk är dumma. Egentligen är jag lika dum som går med på det. Kontentan är att "money talks".

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards