Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Stefan Manning - 18 juni 2009 21:27

...önskar jag alla tålmodiga läsare av denna blogg (och Ni andra också förstås). Kanske man skall samla sju olika löparskor och ha under kudden och drömma och häftiga lopp i Sverige eller ute i världen....

Tycker Ni jag är helt insöad på löpning? Tja, det är ju svårt att argumentera bort det....

Av Stefan Manning - 18 juni 2009 17:57

På söndag går Europalöparna i mål i Nordkap. De har då varit ute och sprungit i 64 dagar och närmare 450 mil. Detta, mina damer och herrar. Detta är stort. Mycket stort.

Jag är äntligen hemma, efter en liten omväg för att hämta flyttkartonger. Nu har jag tagit en liten powernap i soffan och slukat en "nu-är-det-helg-öl". Ikväll blir det lugnt, sedan sätter jag igång och jobbar. 

Av Stefan Manning - 18 juni 2009 14:07

Nu börjar det likna midsommarväder. Jag skiter i vilket. Midsommarfirande är ändå inte min bag. Har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli. Trots detta sitter jag nu på jobbet och väntar på att dagen skall ta slut så att man kan få sig en långhelg. Snacka om att vara ambivalent. Det har varit en intensiv förmiddag och nu börjar många kollegor så sakta avveckla verksamheten och droppa av. Just nu, sitter jag mest här och surar och tycker så djävla synd om mig själv för att jag inte kan träna. Jag inser att jag får nog tåla mig en vecka till. Tja, vad är väl en bal på slottet….

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards