Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Stefan Manning - 22 juni 2009 19:20

Hörde vidare att regeringen skall avskaffa straffrabbatten för unga kriminella mellan 18 och 21 år. Hurra! Ett himla bra påhitt. Jag har alltid tyckt att man skall straffas för de brott man begår. Är man kompentent att begå brott är man också kompetent att stå för det man gjort. Jag har inget till övers för detta klientel. Varenda gång man läser eller hör om brott som begås idag, blir jag bara förbannad, eftersom skurkarna kommer undan med allt för lindriga straff. Det är ju ett hån mot offren. Mera sådant!

(fan vad jag var på hugget idag...)

Av Stefan Manning - 22 juni 2009 19:11

Såg på nyheterna att den franske premiärministern skall förbjuda kvinnor att bära Bhurka i Frankrike. Äntligen någon som fattat ett vettigt beslut. Helt rätt att förbjuda den där tailbanskiten. Vi lever i 2009 och att det finns sådana kötthuvuden som tvingar sina kvinnor till att bära detta är sanslöst. Dom borde buras in eller få bära skiten själv så kan dom få se hur himla kul det är.

Av Stefan Manning - 22 juni 2009 18:33

Idag tog det extra lång tid på jobbet. En grej ställde till det hela, men tre gubbar slog ihop huvudena och löste problemet. Kvällen blev trevlig med en god kopp te och ett par frallor tillsammans med Carina. Vi har båda haft en hektisk dag, men ändå bra. Är detta så kallad positiv stress?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards