Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Stefan Manning - 27 juni 2009 22:34

Nu satt jag och läste på Aftonbladet att den hyperfräcka djävla iranska ambassaden omdgör sig över de svenska demonstranter som tog sig in där och kallar det för en terrorsitattack.

Jag tycker det var bra att de där ayatollapajasarna fick smaka på sin egen medicin. Har dom glömt av vad dom gjorde med amerikanska ambassaden 1980? Då tog man sig in med regeringens goda minne och stannade ett år. Men att några demonstranter ger sig in nu och är där en liten stund, det går inte för sig. Dom idioterna tror att dom får bära sig åt hur som helst, men gnäller ihöga sky när dom själva får sig ett bett i röven. Maken till fräckhet har jag inte sett på länge.

Av Stefan Manning - 27 juni 2009 22:29

På kvällen efter ett hårt dagsverke kopplade jag och Carina av med lite varmrökt lax och så tittade vi på en film. Lite måste man ju njuta också.

Av Stefan Manning - 27 juni 2009 22:26

Idag har det varit temadag i trädgården. Jag har klippt häck, Carina har rensat rabatter. Så vi har jobbat hårt i hettan. Två saker har drivit mig. Det ena är att vi är på väg från Gråbo och det andra är att det är troligtvis sista gången i mitt liv jag håller på med sådant trams som trädgårdsarbete.

Imorgon skall vi avsluta det hela, förhoppningsvis.

Av Stefan Manning - 27 juni 2009 11:00

Efter hostig natt är det nu i alla fall helg. Nu skall jag bara få i mig lite frukost och kaffe. Sedan är det ut på baksidan för att klippa häck. Ordföranden i öreningen var här igår och lämnade en sån där moj för att klippa med. Därefter är et trädgårdsarbete på framsidan. Jag hoppas banne mig nu att det är sista gången i mitt liv jag håller på med sådan skit. Men man skall ju aldrig säga aldrig.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards