Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Stefan Manning - 1 juli 2009 23:07

Idag har vi fått tillträde till vår nya lägenhet. Vi har kört över några lass, men inga stora grejer. Våra cyklar och några kartonger, samt lite utrustning för att kunna vara där. Typ taalrikar, bestick, handdukar etc. Den stora flytten tar vi när visningarna är över och kontrakt skrivet. Nu skall vi koncentrera oss på att göra Gråbolyan klar för fotografering och sedan slutfinish inför visningar.

Men det var en underbar känsla att få kliva in i vårt nya hem! Vi passade på att ta en sväng till Partille centrum och Allum. Det var bara drygt 600 m promenad, sedan hade vi tillgång till allt. Vad gäller boende så har vi vär bokstavligen nått toppen.

Av Stefan Manning - 1 juli 2009 10:35

Strax skall jag och Carina åka iväg och hämta ut nycklarna till den nya lägenheten. Vi har packat bilen  och startat upp en hel del aktiviteter här. Det kommer att bli en späckad dag idag.

Idag känner jag mig verkligen glad och lycklig. Dessutom fick jag äntligen sova i natt. Jag har tydligen sovit ganska hårt. Men hursomhelst idag känns bara allt så bra och inget kan rubba mig från detta.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards