Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Stefan Manning - 9 juli 2009 21:27

Nu har jag fått ett besked om att jag har blivit antagen till en distanskurs i Webplatsdesign 7,5p på högskolan i Skövde. Det skall bli skitroligt att få göra denna kurs. Den ingår som ett led i mitt strävande att bli bekant med .NET plattformen. Nästa termin går en fortsättning på denna kurs, där man även får lära sig att koppla databaser till websidan.

Ännu roligare var att även Carina blev antagen till denna kurs, så inte nog med att vi är sambo, nu blir vi även studiekamrater. Häpp!

Av Stefan Manning - 9 juli 2009 20:02

Jepps. Den lyser i Partille. Jag har slipat väggarna i sovrummet och i arbetsrummet, samt maskerat med maskertejp. Sedan har jag skruvat ihop ett köksbord. Något måste man ju göra när regnet står som spön i backen.

Nu håller jag på att fixa lite varmrökt lax till min speltokige sambo. Fast sedan skall jag också spela ett parti tetris.

Av Stefan Manning - 9 juli 2009 07:09

Idag känner jag mig utsövd och go. Det var dåligt med sömn förra natten efter allt hostande. Igår var en jättefin sommarkväll med powerwalk. Det är en härlig känsla att stå på terassen och stretcha efter ett träningspass och sedan sitta ner i solstolarna och bara varva ner. Vi tillbringade en halvtimma under tystnad med att betrakta hur ett stort molnsystem med regn sakta gled emot oss. Det är ett väldigt avstressande boende vi har fått tag i. Eller som Carina uttryckte det. Den lägenheten är en highscore. Att gå ut på terassen och käka frukost, det kan jag inte minnas att jag har gjort sedan jag var på landet med mina föräldrar(semstrar undantaget) en gång i tiden då Martin Luther gick i kortbyxor.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards