Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Stefan Manning - 12 juli 2009 15:07

Idag hade jag tänkt att springa upp till Bokedalens naturresarvat. Fast när jag kom dit och skulle springa in på en naturstig, så tog jag fel och hamnade borta vid Jonsereds herrgård istället. Det var en djävla backe dit upp. Så det blev att dra ner till Humlebadet istället och springa genom Jonsered hem. Fast denna gång tog jag hemvägen via Kåhög och Utbyvägen. Även detta var en vacker och trevlig bana. Defintivt inte flack, utan väldigt böljande med många sega stigningar. Bra träningsbana.

Jag får göra en ny attack på bordalens naturresarvat vid ett annat tillfälle.

Av Stefan Manning - 12 juli 2009 10:09

Jag har sovit som en stock och vaknade mellan två luftmadrasser. Ytterligare en ny dag i tattarlägret med lite nya aktiviteter. Efter den livsåterställande koppen kaffen, masade jag mig upp en våning och kollade in våra nymålade rum. Jag kan lugnt konstatera att det blev liiiite mer klara färger än vad jag hade väntat. Nyanserna är lite skarpare och mörkare än vad vi trodde. När vi kollade på färgkartorna i affären, såg dessa mycket ljusare ut, måste jag säga. Men vi har inte lust att vela mer med detta. Det blir en strykning till sedan är det klart för inflyttning. Jag tror att när vi fått in möbler och dylikt kommer det inte att se lika pastellklart ut som det gör nu. Jag har i och för sg inga problem ändå med detta. Jag skall sova och jobba i respetive rum och inte sitta och glo på väggarna.

Skulle det bli för djävligt får vi la köpa oss en ny hink med ljusare kulör. Inte mer med det.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards