Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Stefan Manning - 15 juli 2009 21:31

Jösses nu läste jag på Aftonbladet om en kille som fick tillbaka sin syn efter att ha fått en tand inopererad i ögat! Jepps, det är sant. Här är länken - läs själva:

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5469933.ab

Det är ganska fantastiskt vad man kan ådtsakomma. Hoppas han inte får plack i ögat.

Av Stefan Manning - 15 juli 2009 20:34

Nu har vi fått igång våra e-mail adresser igen efter ett par dagars frånvaro. Och när jag öppnade kranarna igen ramlade det ner en hel del faktiskt.

Av Stefan Manning - 15 juli 2009 19:34

Powerwalk med Carina idag, men av det kortare slaget. Vi gick och viftade på armarna totalt 1,43. Inte mycket men vi fick ventilerat bort armsvetten...

Av Stefan Manning - 15 juli 2009 13:59

Idag såg jag fram mot lunchen. Det var min absoluta favvorätt idag. Korv Stroganoff. Mums. Visserligen hade den avtrubbade Sodexorestaurangen för misslyckats med denna rätt. men jag tänkte, dom får en chans till tredje gången gillt. Och till min besvikelse kunde jag konstatera att de misslyckats en tredje gång. Den var totalt smaklös. Hur i hela friden kan man misslyckas med en korv stroganoff? Denna rätta kan man ju till och med träna en schimpans till att fixa. Men jag var i alla fall inte hungrig efteråt.

Av Stefan Manning - 15 juli 2009 13:14

Mäklaren berättade igår att någon hade flyttat skyltarna som visade vägen till visningen av min lägenhet igår. Det är ju typiskt det där djävla moppepacket som hänger på Gråbo torg. Det enda de begriper sig på är att ställa till med djävelskap. Förbannade patrask. Ett stort djävla kok stryk är vad dom behöver så att de lär sig veta hut och ge fan i andras grejer. Jag har inte ett dugg till övers för sådana där djävla slashasar och skulle vilja ge deras föräldrar en stor spark i röven. Så de kanske kunde lägga ner och uppfostra sin sketungar. Får jag tag i dom så åker dom på en snyting. Kom inte dragandes med att det är ungdomar. Dom vet vad fan dom ställer till med och dom skall ställas till svars. Dags att sluta upp med detta klemande och ställa krav på ungarna.

Av Stefan Manning - 15 juli 2009 07:12

Ganska pigg idag också på morgonkvisten. Vad är det som händer med mig? Jag börjar bli orolig. Jag som absolut inte är en morgonmänniska. Just nu sitter jag och funderar på om jag skall ta mig en tur till hålan Gråbo för att hämta cykelskor och lite annat bråte.Fast nu gäller det att få denna dag på jobbet att glida iväg. Jag är inte van vid sådana här lågintensiva arbetsdagar. Man tappar ju koncepterna totalt. Det är extremt lite att göra och sedan jag började i denna gruppering för 6 år sedan har jag aldrig någonsin upplevt sådan stiltje som det är nu. Det är konstigt. Antingen går man på knäna av all arbetsbörda eller också så sitter man här och blir halvt tokig av att det är lugnt. Så idag skall jag fortsätta att rota i gamla surdegar...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards