Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Stefan Manning - 18 juli 2009 21:43

Då har vi varit tillbaka i hålan Gråbo och hämtat garderober. Garderoberna är den jobbigaste biten eftersom vi var tvunga att skruva ner dom, på grund av att det bara var en - två centimeter kvar till tak och dom gick inte att välta. Tack Eva och Nisse för hjälpen. Efter väl förrättat värv styrde vi kosan hem till Eva och Nisse. Stoppade in en pizza i ansiktet och tog en öl och bara varvade ner. Precis vad jag behövde. Det är ett trauma att åka till hålan Gråbo. Det är som att åka tillbaka till sitt förflutna. Och jag är en person alltid vill lägga sitt förflutna bakom sig och fokusera på nuet samt planera kommande tävlingar. Det tog nog hårdare än vad jag ville erkänna själv. I bilen hem somnade jag och väl hemma gick jag in i en fågelholkskoma.

Jag skulle ta en powernap och sov i två timmar. Nu har vi i alla fall ställt iordning i uterummet. Skruvat ihop bordet där och lite sådant. Nu känns det bra igen.

Av Stefan Manning - 18 juli 2009 08:17

Idag skall vi hämta ner lite garderober från hålan Gråbo. Då laddar man upp med kaffe och sätter sig vid datorn? Borde man inte ha en annan approach till ett sådant projekt?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards