Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Stefan Manning - 22 juli 2009 07:19

Halvvägs in i sista arbetsveckan. Sådant ger den extra kraften att överhuvudtaget öppna jobbdatorn. Det är onstigt. När semestern börjar närma sig så blir det allt svårare att motivera sig. Men jag har lite saker att göra.

Bland annat skall jag uppdatera mitt överlämningsmail till mina kollegor. Jag brukar skriva ett och startar med det tidigt. Ca 4 veckor innan och skriver lite då och då, det som jag kommer på och det som dyker upp. På så sätt slipper jag sista dagen sitta och skriva som en idiot och ändå ha glömt hälften, vilket man inser under semestern. Det är ju inte bra, för då har jag tänkt på jobbet under semestern. Så det enda jag behöver göra på fredag är att klicka på sänd-knappen det sista jag gör, släcka lyset och gå ut på långledighet. Väldigt praktiskt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards