Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Stefan Manning - 26 juli 2009 22:39

Nu sitter jag här och funderar. Många tankar far genom skallen. Blir lägenheten såld? Kommer jag att kunna komma under 90 kg? Kommer det nya varsel i höst? Kommer jag nånsin göra under 60 min på milen? Och så hör man på nyheterna om fem barn som dör i en brand och vips är tankarna borta och man tycker så synd om deras anhöriga. Helt plötsligt så framstår ens problem som ringa.

Av Stefan Manning - 26 juli 2009 18:31

Idag fick jag äntligen tummen ur att springa naturstigen i Bokedalens naturreservat. En våldsamt kuperad slinga på drygt 4 km. Med transportlöpning till och från stannade slutsträckan på totalt 13,75 km. Det var ett ortroligt vackert om råde med fina bokskogar, sommarhagar och granskog. En rejäl stigning till banans högsta punkt gav en fin utsikt över Jonsered. Jag vågar knappt tänka på hur det kommer att se ut där när hösten kommer med alla dess färger. Det var branta stigningar och jag tvingades gå flera gånger. Ett mål skall bli att kunna springa hela denna naturstig.

Ett klart fall av upplevelselöpning.

Av Stefan Manning - 26 juli 2009 18:08

Efter en lång dag med lite olika aktiviteter tänkte ja regga min träning på Jogg och Funbeat. Men så startar inte datorhelvetet. Men efter lite diverse svordomar och andra svavelosande eder. Hoppade den igång igen. Jag vet inte om datorn tog mina hot på allvar. Skall bara se på nyheterna först.

Av Stefan Manning - 26 juli 2009 09:23

Jaha, nu har man fått återaktivera sitt konto på Facebook igen. Jag avaktiverade det för något halvår sedan. Orsaken till mitt återtåg är att Mikael skriver sporadiska rapporter där och då är det bara att krypa tillbaka till korset.

Jag får se om jag orkar aktivera mig så mycket där. Jag har ju fullt upp med Jogg.se och Funbeat samt forumet på ultradistans. Men det finns massa fjolliga grejer där. Man skall kasta snöboll och allt vad det nu är. Men jag är troligtvis för gammal. Men man kan ju även puffa någon. Vad fan är puffa?

Facebook är egentligen en ganska fantastisk community, men den kräver för mycket tid. Hur som helst så skall jag ge det en chans till.

Men snälla Ni som läser denna blogg. Jag kanske ligger online men sitter inte alltid framför dator. Så om Ni vill chatta och jag svarar, så beror det inte att jag skiter i Er. Jag är inte vid datorn helt enkelt.

Men i första hand skall jag följa Mikael.

Av Stefan Manning - 26 juli 2009 09:13

Jag trodde inget kunde bli värre i Partille än i hålan Gråbo. Men det finns faktiskt en sak. Rökning! och det beklagade jag mig rejält över när jag bodde i hålan Gråbo. Men här är det ta mig fan värre. Var och vartannat fruntimmer går ju runt med en cigg i näven. Såg till och med ensom vr ute och gick med stavar, med en cigg i truten. Stackars djävlar eller stackars omgivning?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards