Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Stefan Manning - 31 juli 2009 22:17

Så fan heller. Satt och läste på jogg.se i en tråd om Usian Bolt. Det var diskussioner om hurvida han skulle klara sub 40 milen. Och det diskturedes om muskelfibrer och hittan och dittan. Så jag tänkte att enda sättet att ta reda på det, var att gå till källan. Så jag mailade honom och frågade. Får se vad svaret blir - om det kommer något svar.

men den stora frågan är. Varför får jag inte tummen ur och går till sängs?

Av Stefan Manning - 31 juli 2009 21:33

Lite lätt drogad med Ipren och Voltaren är det nog dags att nana kudden. Förhoppningsvis är detta sista natten jag sussar på en luftmadrass. Ryggen min, den jublar.

Om vi orkar skall vi kolla in en film, på kvällskvisten. Imorgon blir det hektiskt. Vi skall göra en miniflytt. installera sovrum och arbetsrum och dessutom hinna med att följa kampen i Kalmar som jag tyvärr missar i år. Järnmannen!

Av Stefan Manning - 31 juli 2009 16:08

Jag och Carina var ute i hålan Gråbo för att förbereda morgonens miniflytt och hämta hem lite prylar. När jag klev ut ur bilen i Partille och efter att ha burit in ett par kassar, så högg det till som satan. Jag hade fått ryggskott. Med lite vilja och djävlar anamma fick vi in prylarna i hissen. Stackars Carina fick nu bära för två personer.

Väl inne i lägenheten, blev det insmörjning med Voltarensalva. Dessutom svalde jag en volatrentablett tillsammans med en ipren. Så nu är det inte så mycket jag kan göra.

Helvete också!

Av Stefan Manning - 31 juli 2009 09:54

Vaknade upp till ett väldans knattrande när regnet slog måt plåtbeslagen på fönstren. Det regnar rejält nu. Jag är ganska tacksam att jag tog mitt träningspass igår, istället för idag som jag först hade tänkt.

Dagens aktiviteter består i att åka till hålan Gråbo och förbereda flytt av sovrum och arbetsrum.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards