Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Stefan Manning - 4 augusti 2009 10:57

Normalt bär jag sådana där dygnet-runt-linser istället för glasögon, vilket jag har gjort alldeles för många dagar i mitt liv. Linserna jag använder är bara så bra. Jag kan ha på mig dom dygnet runt i en månad, även när jag sover.  Men jag fick rekommendationen av min optiker att när dessa 30 dagar har gått, så skall jag inte använda lineser under ett par dagar. Detta för att ögonen skall få återhämta sig lite. Detta råd har jag följt stenhårt. Nu har jag gått med brillor i två dagar. Idag är det åter dags att peta in ett nytt par linser och det skall bli skönt.

Av Stefan Manning - 4 augusti 2009 10:22

Idag sov jag till efter klockan 10. Nu börjar det likna något. Vilken skillnad när man fått in sin riktiga säng i lägenheten.

Skall se vad jag hittar på idag. Dagens höjdpunkt är att LEK-gänget kommer hit ikväll. Det blir Partille premiär.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards