Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Stefan Manning - 9 augusti 2009 20:45

...så kanske den motorcykelåkande flanen inte är ute och varvar sin penisförlängare kl 2 i natt.

Av Stefan Manning - 9 augusti 2009 18:59

Jag vet inte hur det började, men jag och Carina satt och pratade om Facebook. Carina deklarerade helt frank att något sådant där som Facebook vill Hon inte vara med i. Hur som helst kom vi in på vilka man kunde hitta där och när jag råkade nämna att Hennes syrra var där, då brast det.

Så nu kan Ni söka Henne där också. Vi skola alla den vägen vandra?

Sensmoral. Man skall aldrig säga aldrig...   *flinar brett*

Jag kan tillägga att det är lite svårt att få kontakt med Henne just nu. Vet inte varför...  *flinar ännu mer*

Av Stefan Manning - 9 augusti 2009 18:22

Idag svingade jag och Carina oss upp på hojarna för en cykeltur. Planen var att kolla in cykelvägarna till våra jobb. Vi tog det ganska lugnt och det var ett par ställen där vi velade lite. Men vi drog i alla fall till Backaplan innan vi vände om. Strax efter så började det regna. Inte vidare värst mycket, men ändå. Först trodde jag att det var en skur, men det höll i sig hela vägen hem. Men nu har vi fått reda hur det ligger till med cykel- respektive löpväg till jobbet.

Bara att vänta tills jobbet börjar...   :-)

Av Stefan Manning - 9 augusti 2009 08:27

Det finns en grupp människor som tycker att det låte väldigt fräckt med olika motorljud. Ikväll hade vi en sådan där djävla idiot som åkte runt med ett varvtal som vilken sekund som helst skulle få motorn att hoppa ut och springa sin väg. Medan denna förare åker runt och vi snackar mellan 1 och 3 i natt,  så försöker folk att sova. Inte ens i vaket tillstånd tycker jag att det låter minsta häftigt. Att se dessa pajasar åka på bakhjulet på Lexbyvägen i ett jädrans vrål. För att inte prata om dessa Harley Davidsons. Det där djävla mullrandet som kan få vissa skinnklädda typer att börja onanera bara dom hör det, ser jag bara som en djävla orgie i oväsen. Ett oväsen som bara har till syfte att dränka allt annat ljud. Har aldrig upplevt en sådan felkonstruktion. Sådan djävla dyr MC och man har inte haft råd attutrusta fanskapet med en ljuddämpare.

Om jag bara vetat vad den där djävla motorcyklisten hade bott. Skulle jag åkt ner till Ullevi och lånat Madonnas bashögtalare, ställt den utanför dörren och dragit på. Och jag hade riktigt utsuderade funderingar att leta mig ut i natten och spänna en vajer över vägen, så att MC fanskapet pruttade rakt in i hojhimlen.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards