Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Stefan Manning - 11 augusti 2009 23:00

Så har vi varit med LEK i Hjällboterrängen och tränat. Obanad terräng och backigt. Det känns som en befrielse när man kommer ut på elljusspåret, som i sog i backigt.

Men det bästa med LEK är att efteråt sitta ner tillsammans över en bit mat.

Av Stefan Manning - 11 augusti 2009 13:28

Kände mig ganska rastlös, så jag drog på mig löparkläder och drog ut på lite asfalysskavning. Det regnade ganska bra, men det sket jag i. Det var faktiskt riktigt skönt att vara ute i regnet. Har man bara rätt kläder på sig så är det ju inga problem.

Nu skall jag försöka hitta lite lugnare träningsformer - inte bara löpning. Jag skall trots allt springa en halvmara på lördag och bör var lite utvilad inför den. Passade på att lyssna färdigt på min bok. Tempot var lågt, jag skall ju springa med LEK i kväll också. Men nu känns det bättre.

Av Stefan Manning - 11 augusti 2009 12:30

Igår kväll beställde jag två par ASIC Nimbus 11 i två olika storlekar på den amerikanska siten runningwarehouse.com. Totalt 1800 spänn. Ett par kostar 1600 i Sverige. Nu är det att vänta någon vecka. Kanske jag hinner kuta in dom till Ultrafestivalen i Skövde.

Av Stefan Manning - 11 augusti 2009 09:25

Just nu sitter jag och gör lite av varje. Bland annat håller jag på att plocka ihop lite låtar till MP3-spelaren, som jag skall ha med mig på Sköves ultrafestival. Det tar sin lilla stund och man får göra det då och då. Loppet går ju inte förrän den 28 augusti.

Sedan pysslar jag med distanskursen också. Egentligen ganska tråkigt. I alla fall just nu. Jag känner mig rastlös. Det är litejobbigt när man bor på två ställen, liksom...

Av Stefan Manning - 11 augusti 2009 08:51

Vkandade idag av att regnet slog mot takplåtarna. Hade lite svårt att somna igår, men när jag väl gjorde det, sov jag som en stock. Har inget speciellt planerat idag utom lite LEK framåt kvällen.

Så det får bli en ad-hoc-dag. Man kanske skulle ta startbevisen och ge sig in stan och hämta starkit:en för Midnattsloppet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards