Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Stefan Manning - 12 augusti 2009 20:48

Hmmmm.... ett dramatiskt bakslag. Sajten Funbeat ligger nere. Vad har hänt. Är det en attack från kriminella gäng eller andra döskallar....?

Jag vill ha funbeat tillbaka...

Av Stefan Manning - 12 augusti 2009 18:00

Idag har jag varit ute och övningskört med Niklas. han skulle göra halkkursen på Stora Holm, så vi styrde kosan dit först. Under de fyra timmarna kursen pågick, passade jag på att åka och äta. Sedan styrde jag bilen till Lilleby. Där blev det premiärdopp ihavet. Mmmm jag älskar havsbad. Naturligtvis passade jag på att simträna och det var ett bra tillfälle. Det gick ganska höga vågor i den friska vinden.

Jag var i vattnet i omgångar. Det blen en fyra - fem omgångar om ca 10-15 minuter. Där jag passade på att träna i höga vågor. Det blev ett utmärkt pass. Efteråt bar det tillbaka till Stora Holm för att hämta upp telningen som också fick köra hem.

Efter denna lilla dag vid havet känner jag mig ganska slö, som man brukar göra efter en dag vid sjön.

Av Stefan Manning - 12 augusti 2009 09:10

God morgon kära läsare. Nu skall jag ta en kopp kaffe och lite früstück. Jag har inlett dagen med att betala den där korkade kåravgiften. Inte nog med den är obligatorisk (gudskelov försvinner den 2010), men dom har fanimej lyckats krångla till det också. Studentkår, när jag skall plugga på distans. Det kallar jag höjden av värdelöshet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards