Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Stefan Manning - 13 augusti 2009 21:16

Mitt i all glädjeyra kom vi på att vi måste göra oss iordning inför Prinsens minne på lörda, så vi var tvungna att skilja oss en stund från våra 310:or. Det var svårt, det....

Av Stefan Manning - 13 augusti 2009 16:34

För Er som inte är inne i min prylvärld kan jag säga att Garmin310XT en GPS-klocka som mäter distans som man löp, cyklat eller simmat. Den stora grejen är att man kan simma med den. Jag har väntat länge på denna funktion. Efter passet kan man plotta ut träningsrundan på karta och läsa ut alla möjliga träningsdata. Vilket tillfredställer pryltoken Stefan mer än väl...  :-)

Och jag är väldigt tacksam över att jag har idrottsrabatten. 15% på Team Sportia, det häftet har gett en bar pay-off i år  :-)

Här kan Ni läsa mer om den:

http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1593

Av Stefan Manning - 13 augusti 2009 15:10

Idag har jag fått den nya Garmin 310XT i min hand. Mycket tid kommer att läggas på att bekanta mig med min lilla nya älskling. En stor seger idag för pryltoken.

Det kommer att bli perfekt att inviga denna på Prinsens Minne på lördag.

Av Stefan Manning - 13 augusti 2009 00:21

Pust. Nu har jag suttit och sorterat ut MP3 låtar. Något jag har dragit på väldigt länge och då har det blivit mååånga låtar att sortera. Kastat dubletter, taggat upp dom jag vill ha etc. Men nu kan jag börja det angenämna jobbet att populera min MP3-spelare med lite diverse örongodis att ha.

När jag kör Skövde ultra i slutet av månaden kommer jag att ha med mig två spelare. En fylld med musik och en som innehåller ljudbok. Det är ganska skönt under en sådan tävling att ha alla 3 varianter: Musik, ljudbok eller ingetdera. Nu kan jag till och med prova musiken till helgens halvmara - Prinsens Minne. Kan var skönt att ha musik i regnet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards