Alla inlägg den 3 september 2009

Av Stefan Manning - 3 september 2009 18:53

Ser man på. Det kom ett brev från Partille kommun. Naturligtvis undrar man vad som är på tok nu. Men så var det inte. Det visade sig vara en medborgarundersökning och där har lilla nyiflyttade jag kommit med. Jag svarade så samvetsgrannt jag kunde. Det var ju inte så svårt. Men nu har jag i alla fall tykct till om min nya kommun och det blev mycket positivt. Å andra sidan så är ju allting bättre än hålan Gråbo.

Av Stefan Manning - 3 september 2009 18:39

Vi hade glömt att stänga fönstret till vårat arbetsrum idag och lämnat det i vädringsläge. Det skulle vi inte ha gjort. En stor vattenpöl på golvet väntade när jag kom hem. Vara bara att lägga sig på golvet och torka, torka, torka....   shit happens.

Av Stefan Manning - 3 september 2009 06:59

Vilken fantastikst vacker morgon vi hade hemma. När jag tittade ut genom köksfönstret så kunde man se den beygynnande soluppgången bortanför Jonsered. Ett riktigt läckert ljus var det. En fin syn att vakna upp till.

Sedan gjorde jag misstaget att kolla åt andra hållet, in mot stan. Bara mörka moln och ett regnväder som tydligen tänkte komma på besök.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards