Alla inlägg den 5 september 2009

Av Stefan Manning - 5 september 2009 17:41

Idag har jag och Carina skaffat nya mobiltelefoner. Eller rättare sagt, vi förlängde våra nuvarande abonnemangen. Så nu har vi suttit och grejat och gullat med våra nya telefoner hela djävla dagen. Städning? Vadå städning? Det kan vi väl göra imorgon. Va? Skulle vi plugga också? Jaha...

Av Stefan Manning - 5 september 2009 11:11

Så där. Nu har jag äntligen fått tummen ur att uppdatera hemsidan. Nu finns min långa berättelse som de uthålliga har kunnat studera i denna blogg att beskåda även där. Jag har dessutom kryddate det hela med lite foton i fotogalleriet från loppet. Håll till godo!

Av Stefan Manning - 5 september 2009 11:04

Eller kanske skall man säga god middag? Det var gott att sova. Riktigt gott. Ni skall jag ha en intensivdag med stända, handla och laga mat. Sedan kan man sitta bästa man vill och göra vad man vill (läs plugga).

Nästa vecka kommer att bli hektiskt. Det skall pluggas, övningsköras med Niklas och börja med att flytta ut lite småprylar. Den stora flytten kommer nog att bli av i den senare delen av september.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards