Alla inlägg den 21 september 2009

Av Stefan Manning - 21 september 2009 22:17

Så där ja. Det har blivit en runda på IKEA, Mio möbler ich EM-möbler med uppdraget att hitta en funktionell TV-bänk. Det fanns inga som matchade våra önskemål. Så detta blir en utestående issue.

Efteråt var jag i hålan Gråbo och röjde lite. Bland annat tömde jag allt på vinden. Nu skall jag lägga mig och nana kudden och få min skönhetssömn, vilket i min ålder innebär tidig sänggång.

Av Stefan Manning - 21 september 2009 07:19

Jag börjar inse att jag måste prioritera resten av denna månad. Vi är ganska nära med att få ut alla prylar från hålan Gråbo. Det känns som om vi befinner oss på upploppet. Innan oktober är slut så har vi inget mer med det stället att göra. Det är lika bra att få det gjort, så att man är av med det. Ett problem mindre. Det gäller på något sätt att beta av dom. Jag skall försöka träna lite mer på lunchrasten för att hålla igång det hela.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards