Alla inlägg den 25 september 2009

Av Stefan Manning - 25 september 2009 23:09

Jaha, dags att knyta ihop säcken för idag. En lång, jobbig men givande dag. Imorgon skall jag vara lite effektiv och då blir det även spiningpremiär. Yiiihaaaa...

Av Stefan Manning - 25 september 2009 19:18

Nu är man tillbaka igen. Har varit i hålan Gråbo större delen av dagen och röjt och donat. Jag fyllde hela bilen med en massa skräp och surrade en gammal säng på taket. Därefter åkte jag till skolan och hämtade upp Niklas så att han fick sig en rejäl övningskörningssession.

Måste erkänna att jag känner mig lite seg efter denna dag och nu i kväll skall det slappas framför TV:n med en öl! Det har jag baske mej förtjänat. Hurra!!

Av Stefan Manning - 25 september 2009 11:39

Så där ja! Nu har jag precis kommit tillbaka från min löparrunda. Detta var mitt första löppass sedan dn 16 september. Det var gôtt att få springa igen. Allt kändes bra. Jag sprang i mycket lugnt tempo och njöt mest av att få vara ute. Det blåste en del men det var ingen kylig vind, så den hade jag inte ont av. Förvisso hade jag en crafttröja med windstopper framtill. Men det finns inget som är så avkopplande som att få vara ute och springa. Totalt blev rundan 11,52 km lång. Nu skall jag få i mig lite mat och sedan bär det av till hålan Gråbo.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards