Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Stefan Manning - 3 januari 2010 22:17

Så där ja kära läsare. Nu har jag lite provosoriskt uppdaterat min gamla hemsida. Ni som frågat efter min träningsdagbok som jag har i Excelformat kan hämta den där eller via denna länk: http://83.227.243.196/stefan/Download.htm

Jag har tyvärr behandlat denna sida lite styvmoderligt under hösten. Det jag skall göra nu är att byta ut den mot min nya som jag har gjort under webbkursen. Det kan bli en liten utdragen historia, eftersom den nya hemsidan kan bli inblandad i den fortsättningskurs som omfattar webbsidor med databasgränsnitt som jag skall ge mig på nu under kommande vårtermin. Så hav lite tålamod.

Jag skall försöka göra allt detta. Men i första hand kommer jag att uppdatera min blogg här. Det är just nu den enklare vägen att gå.

Men som sagt, Ni som vill ha träningsdagboken. Varsågod och slit den med hälsan.

Av Stefan Manning - 3 januari 2010 15:33

Idag har jag och Carina tagit en powerwalk till Sportlife i Partille som invigdes igår. Det tog 20 minuter att gå dit - den långa vägen som var 1,85 km. Vi har nu fått våra kort och kan sätta igång med tränandet i gym och spinningsalar.

Av Stefan Manning - 3 januari 2010 14:38

Jag och Carina åkte till hålan Gråbo för att handla våra vitlökstabletter vi använder. Jag blev totaldeprimerad när jag återvände dit och insåg vilket skitställe det faktiskt är. Nu visade det sig att tabletterna har utgått ur sortimentet, vilket i sin tur innebär att jag inte behöver åka dit mer. Hurra!

Av Stefan Manning - 3 januari 2010 11:01

Sorry folks. Min hemsida kan inte nås för tillfället. Servern är nere för systemunderhåll. Jag hade tänka att tanka upp min träningsdagbok årsmodell 2010 dit. Men det får vänta. Hur som haver och Ni som frågat efter den vet att den är på gång nu.

Av Stefan Manning - 3 januari 2010 10:32

Idag är det djävligt kallt. -17 grader visar den nya väderstationen och nästan vindstilla. Tänkte ge mig ut och springa, fast jag står nog över detta idag. Ingen hit att springa i denna kyla och när jag inte har en airtrim.

Istället skall jag fixa upp en sänglampa. Det låter mer lugnare annar blir det en dag i ad-hocs tecken till mina barns stora förtjusning.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards