Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Stefan Manning - 5 januari 2010 21:48

Nu har den första dagen av mitt viktminskade gått till ända och än så länge funkar det. Det gäller att överleva den första veckan. Sedan skall det rätta till sig. Vi kör på det. Jag var ute i snöyran och tog en promenix för att hyfsa till resultatet på stegräknaren. Jag skall snitta 10000 steg per dag, exklusive träning.

Av Stefan Manning - 5 januari 2010 12:57

Nu har jag efter 2 koppar kaffe, varit ute på en löprunda. -8 grader ute och svag vind. Dagen till ära hade jag dragit på mig mina icebugs. Detta visade sig vara ett osedvanligt klokt beslut. Jag kan ju inte med all optimism i världen säga att det gick undan idag. Men det är ju inte det intressanta för mig. Hastighet och sådant är till för tidsnördarna. Det viktigaste är att komma ut och springa. Med andra ord ett ganska segt pass, men ett sådant pass som gör att man är väldigt nöjd efteråt. 11,21 km tur och retur upp till Humlebadet, där isen hade lagt sig och där man nu kan åka skridskor om man nu känner för det. Totalt tog den slippriga rundan, trots mina icebugs, 88 minuter.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards