Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Stefan Manning - 12 januari 2010 06:51

God morgon kära läsare. Gårdagens aktiviteter känns verkligen i benen idag. Även om man går på en snäv diet, så känns det skönt att veta att träningen ändå funkar. Det som jag däremot inte riktigt kan förlika mig med är förändringen i blodtrycket, även om det nu går åt rätt håll.

Idag har jag varit en vecka på programmet och jag har  släppt ca 2,5 kg. Det blir lite förskjutet, eftersom min grupp officiellt drar igång på torsdag och då blir det officiell vägning och allt de där. Vad som händer utifrån den återstår att se.

Jag skall i alla fall träffa min coach ikväll på ett extra inkallat möte, eftersom jag vill avhandla programmet och kosten så att det synkar inför Espoo. Ha en bra dag...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards