Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Stefan Manning - 16 januari 2010 23:18

Nu har jag installerat MySQL server, PHP5 och Apache server 2.2 på min PC och är nu beredd att starta min nya distanskurs Webbutveckling - Databasgränssnitt.

Av Stefan Manning - 16 januari 2010 15:15

Idag är det exakt likadant som förra lördagen. Nu blir jag så snurrig när jag ställer mig upp att jag måste sätta mig ner. Även idag går jag på blodtrycksmedicinen. Carina mätte upp mig och jag fick samma resultat som förra lördagen. 87/69. Dvs totalt otillräckligt, det övre trycket ligger under det som jag normalt skall ha då jag medicinerar. Detta funkar inte. Efter att ha suttit ner en timma och glott på TV är det bättre, men blodtrycksfallen fortsätter. Nu tar jag bort medicinen igen. När jag körde på ganska hårt i torsdags, så var det inga problem och då hade jag ingen medicin.

Av Stefan Manning - 16 januari 2010 12:51

Eller vad man nu skall kalla det. Jag gav mig ut på rundan idag och gick ut riktigt föriktigt. Nu måste jag tänka mig för lite, eftersom jag går på LCD diet. Jag sprang runt Kåhög. Underlaget var moddigt och det blev ganska slipprigt stundtals med vanliga löpardojor. Jag begriper inte varför jag inte drog på mig mina icebugs. Det var tungt att springa, men det är ju inte så konstig. Den 6,4 km långa rundan tog hela 56 minuter. Av rent taktiska skäl valde jag att gå i de uppförsbackar jag hade. Det finns ingen anledning att pressa sig nu. Det gäller bara att pinna på så gott det går.

Av Stefan Manning - 16 januari 2010 09:37

Igår kväll kom dom och hämtade mitt hyrpc-utrustning. Så nu är jag av den. Det var på tiden. Jag har precis vaknat efter att ha sovit från kl 10 igårkväll. Jag älskar helgerna. Det bästa med dem är att man slipper gå till jobbet och att man får sova. Nu skall jag fixa mig en kaffe och sedan blir det nog träning.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards