Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Stefan Manning - 17 januari 2010 19:14

Så fruktansvärt att se ett helt land i ruiner. Detta kaos, med desperata människor. Helt helt samhällssytem har rasat ihop från det lilla som fanns. Men att se detta lidande är beklämmande. Jag följde för en gångs skull ett reklaminslag och skänkte 50 spänn via SMS. Inte mycket, inte ens en pink i Atlanten. Men om alla skänker 50 spänn så blir det ju en summa. Många bäckar små.

Det är till sådant här u.hjälpen skall gå till.

Av Stefan Manning - 17 januari 2010 17:30

Tillsammans med Carina, Siv och Kenth tog vi oss en promenix ner till Sportlife Partille, där vi gav oss i kast med diverse apperatur. Själv körde jag roddmaskin 10 min och sedan lite på löpbandet - 20 minuter. Ett ganska trevligt ställe det där. Efteråt så drog vi hem till oss för en stunds avkopplande fika och prat. En himla mysig stund på dagen att få sitta ner och umgås med vänner.

Av Stefan Manning - 17 januari 2010 12:52

Så där ja. Nu har man blivit medlem i IK Jogg.se. I och för sig kan jag inte tävla för klubben eftersom jag tävlar för Team Ultrasweden. Å andra sida så lär ju tävlingsresultaten jag värper fram nu, dra ner klubbens statistik. Men jag ansluter mig gärna ändå och är med i gemenskapen.

Av Stefan Manning - 17 januari 2010 09:55

Vaknade tidigt idag. Tjugo över åtta. Helt OK eftersom jag vaknade av mig själv. Låg kvar lite i sängen och läste. Tänkte ägna dagen åt lite pyssel. Förberedande av kursen, samt läsa av två kaptiel inför första uppgiften.

Sedan skall jag, Carina, Siv och Kenth gå ner till Sportlife och gymma lite. Låter som en ganska lagom ansträngning att göra idag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards