Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Stefan Manning - 3 februari 2010 21:01

Nu har jag grävt fram en gammal PC med kraschad hårddisk. Jag har bytt ut hårddisken, formatterat den och installerat Windows 7 på. Så nu har vi en funkande reservdator. Stackars Carina kommer inte fram till supporten eller vad man skall kalle det för för att kunna felanmäla sin hyr-PC. Men nu har Hon i alla fall en reservkärra att knappa med. Jag skall bara efterfylla den med lite program och annan skit.

Av Stefan Manning - 3 februari 2010 20:24

Efter jobbet körde jag lite cirkelträning på 1-trim. De stipulerade 2 varven. Lite stelt skall erkännas, men det var faktiskt ganska skönt att man fick lea upp sig lite. Hann byta några ord med Kari också och han var nöjd med utfallet från Espoo.

När jag åkte vägde jag 96,5 kg, då hade jag ganska mycket vätska enligt Tanitan. På måndag kväll när jag kom hem visade vågen hemma 98,7 kg. men jag kände mig inte ängslig. jag var ganska svullen och hade mycket vätska i kroppen. Den håller gradvis på att försvinna. När jag vägde mig vid hemkomsten idag, visade vågen 96,2 kg. I morse visade den 97,2 kg. Så visst håller det hela på att balansera upp sig igen.

Av Stefan Manning - 3 februari 2010 15:03

Nu har Carinas PC pajat och hon som är mitt uppe i en certifieringskurs. Så ikväll blir det task-force. Fram med en reservdator och installera windows 7 fort som fan och i med lite nödvändiga program så att Hon klarar sig medan burken är inne på service (en hyr-PC). det skall bli intressant.

Av gammal datorhävd inträffar alltid sådant här när man verkligen håller på med något viktigt. Jag lider med tösastackarn....

Av Stefan Manning - 3 februari 2010 07:03

Genom snö och modd tog jag mig tillbaka till jobbet. Som tur är, så är det bara en tredagarsvecka. Nu skall jag dyka in i mailboxen och läsa och rensa. Ha en bra dag! (Sitter fortfarande och ler efter livskvalitédygnet i Espoo).

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards